2024-06-06

Septynioliktas tinklaveikos renginys valstybės įstaigų vadovams: kodėl svarbu būti matomais socialiniuose tinkluose

Viešojo valdymo agentūra jau ketverius metus iš eilės viešojo administravimo įstaigų vadovams organizuoja  tinklaveikos renginius. Šį kartą kalbėta apie tai, kodėl įstaigos vadovui, o ir pačiai organizacijai, svarbu būti matomai socialiniuose tinkluose. Taip pat paliesta tema, kodėl būtina tapti nuolat tobulėjančia, besikeičiančia organizacija.

„Ačiū, kad tikite Viešojo valdymo agentūra, kad tikite bendryste. Dėkoju, kad atėjote pasidalinti savo profesine patirtimi, o kartu pasisemti patirties iš kolegų – kitų įstaigų vadovų. Pasinaudodama proga noriu jus pasveikinti su artėjančia Tarptautine valstybės tarnautojų diena ir pakviesti ją būtinai atšvęsti savo įstaigose, su savo darbuotojais“, – susirinkusius pasveikino Viešojo valdymo agentūros vadovės pareigas laikinai einanti Rasa Tumėnė. 

R. Tumėnė akcentavo vadovų tinklaveikos prasmę bei palinkėjo šiandien užmegztus kontaktus su kitais vadovais toliau vystyti ir padėti vieni kitiems sprendžiant vadovo kelyje pasitaikančius iššūkius.

Viešojo valdymo agentūros Žmogiškųjų išteklių ugdymo skyriaus vedėja Laura Kozlovaitė susirinkusiems priminė, kaip svarbu būti besimokančia organizacija ir ko reikia, kad tokia taptumėte. Taip pat priminė lyderystės svarbą kuriant mokymosi kultūrą. L. Kozlovaitė susirinkusius įstaigų vadovus pakvietė atlikti praktines užduotis, kurių metu vadovai drauge ieškojo geriausių sprendimų, kurie padėtų tobulėti.

Linus Wellen, „LinkedIn“ talentų sprendimų vadovas viešajam sektoriui Baltijos šalyse, savo pranešime daugiausia dėmesio skyrė temai, kaip skatinti savo organizacijos, įstaigos prekės ženklo stiprinimui socialiniame tinkle „LinkedIn“. Pranešėjas pateikė „LinkedIn“ apžvalgą ir statistinius duomenis apie „LinkedIn“ Lietuvoje. Galiausiai pasidalino patarimais ir gudrybėmis, kaip naudoti „LinkedIn, siekiant populiarinti savo organizaciją ar įstaigą. 

Darbuotojų ambasadorystės ir asmeninio prekės ženklo agentūros „Employee2consumer“ vadovas Deividas Budginas kalbėjo apie vadovų komunikaciją socialiniuose tinkluose, kokią vertę sau ir organizacijai tai sukuria. Pasak pranešėjo, tyrimai rodo, kad vadovų komunikacija socialiniuose tinkluose lemia ne tik organizacijoos, įstaigos reputaciją, bet ir potencialių darbuotojų pasirinkimus. Kodėl vadovams svarbu komunikuoti socialiniuose tinkluose? Kas priklauso nuo vadovų komunikacijos? Kaip suvaldyti baimes komunikuoti? Nuo ko vadovams pradėti ir kaip vystyti komunikaciją socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus buvo atsakyta renginio metu.