Aukštesniųjų vadovų kompetencijų ugdymas

Viešojo valdymo agentūra (toliau – VVA), vadovaujantis Aukštesniųjų vadovų kompetencijų ugdymo ir valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo aprašu (toliau - Tvarkos aprašas):
 
•    Įvertina įstaigos vadovo turimas pareigoms eiti reikalingas kompetencijas;
•    Sudaro individualų kadencijos trukmės kompetencijų ugdymo planą; 
•    Planą suderina su aukštesniuoju vadovu ir jį į pareigas priimančiu asmeniu, o kai priimantis į pareigas asmuo yra kolegiali valstybės ar savivaldybės institucija - kolegialios valstybės institucijos vadovu ar savivaldybės meru ar jų įgaliotu asmeniu. 
 
Sudarydama kompetencijų ugdymo planą, VVA atsižvelgia į LR valstybės tarnybos įstatyme įvardintas aukštesniems vadovams reikalingas kompetencijas, Tvarkos apraše nustatytus kvalifikacijos tobulinimo prioritetus bei įstaigų vadovų 360 laipsnių kompetencijų vertinimo apibendrintus rezultatus. 
 
Aukštesniųjų vadovų kompetencijų ugdymą centralizuotai organizuoja VVA valstybės biudžeto ir (ar) kitomis lėšomis. 
 
Ugdymo planas yra formali, tačiau nuolat kintanti ugdymo proceso tikslų ir veiklų susitarimų dalis, todėl ugdymo planas gali būti keičiamas. Žemiau pateiktoje schemoje vaizduojami aukštesniųjų vadovų kompetencijų ugdymo proceso pagrindiniai etapai. 

 

Kompetencijų ugdymo schema.jpg

Daugiau informacijos:
Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos 37 straipsnis ČIA
Aukštesniųjų vadovų kompetencijų ugdymo ir valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo tvarkos aprašas ČIA
 
Kviečiame kreiptis: 
Aiva Dirgėlienė, Vadovų karjeros valdymo skyriaus patarėja, el. p. [email protected]
Emilija Venckevičiūtė, Vadovų karjeros valdymo skyriaus patarėja, el. p. [email protected]
Karolina Poškutė, Vadovų karjeros valdymo skyriaus patarėja, el. p. [email protected]

Atnaujinimo data: 2025-02-12