Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- rengia Projekto išlaidų dokumentus ir kitus su Projekto įgyvendinimu susijusius finansinius dokumentus, teikiamus Centrinei projektų valdymo agentūrai;
- užtikrina savalaikį atsiskaitymą su projekto paslaugų tiekėjais;
- teikia pasiūlymus projektų finansų valdymo ataskaitų ir procesų tobulinimui;
- rengia prognozes ir teikia įžvalgas apie galimas rizikas;
- vykdo Projekto lėšų panaudojimo stebėseną, atsako už jos teisingumą;
- bendrauja ir bendradarbiauja su Projekto komandos nariais, Centrine projektų valdymo agentūra, Projektą prižiūrinčiais ir kontroliuojančiais asmenimis ir kitais suinteresuotais asmenimis, laiku ir pagal kompetenciją teikia jiems prašomą informaciją;
- konsultuoja projekto komandos narius ir projekto partnerio atstovus projekto finansų valdymo klausimais;
- pagal kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Projekto vadovo pavedimus.