SKYRIAUS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
4. Skyriaus uždaviniai:
4.1. užtikrinti Agentūros tvarkytojo teisėmis prižiūrimų registro informacinių sistemų ir informacinių sistemų funkcionavimą (toliau – informacinės sistemos);
4.2. užtikrinti metodologinę pagalbą.
5. Skyrius, įgyvendindamas nuostatų 4.1 papunktyje nurodytą uždavinį, atlieka šias funkcijas:
5.1. analizuoja viešojo sektoriaus žmogiškųjų išteklių valdymo reglamentuojančių teisės aktų pasikeitimus ir teikia siūlymus dėl informacinių sistemos plėtros, plėtoja ir tvarko informacines sistemas;
5.2. užtikrina informacinių sistemų sąveiką su kitomis informacinėmis sistemomis;
5.3. įgyvendina teisės aktų nustatytas informacinių sistemų organizacines, programines, technines ir kitas saugos priemones;
5.4. atlieka tarnybinių stočių, duomenų kaupyklų ir telekomunikacijų įrangos techninę priežiūrą, jeigu šios funkcijos pagal paslaugų teikimo sutartį nėra perduota techninės priežiūros paslaugų teikėjui;
5.5. atlieka informacinių sistemų stebėseną – renka, apdoroja ir analizuoja informaciją, būtiną informacinių sistemų tvarkymui bei saugos užtikrinimui, nedelsiant reaguoja į aptiktus šių informacinių sistemų veiklos pažeidimus, trikdžius ir grėsmes, prognozuoja šių sistemų raidos tendencijas;
5.6. išduoda pažymas (išrašus) dėl tvarkomų informacinėse sistemose duomenų pagal Lietuvos Respublikos ir užsienio valstybių teisėsaugos, kitų valstybės ir savivaldybių institucijų bei įstaigų teikiamus paklausimus, fizinių ir juridinių asmenų prašymus, kitais būdais teisės aktų nustatyta tvarka teikia informacinėse sistemose tvarkomą informaciją;
5.7. rengia ir derina informacinių sistemų duomenų teikimo sutarčių projektus, administruoja sudarytas informacinių sistemų duomenų teikimo sutartis;
5.8. vertina viešojo sektoriaus žmogiškųjų išteklių valdymo procesų automatizavimo poreikius bei jų įgyvendinimo galimybes;
5.9. pagal kompetenciją rengia informacinių sistemų plėtros investicijų projektus (galimybių studijas) ir paraiškas jų finansavimui gauti, reikalavimus informacinių sistemų plėtros pirkimo dokumentams (kvalifikacinius, funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus);
5.10. analizuoja informacinių sistemų tvarkytojų poreikius, informacinių technologijų naujoves ir teikia siūlymus dėl naujų technologijų taikymo informacinėse sistemose.
6. Skyrius, įgyvendindamas nuostatų 4.2 papunktyje nurodytą uždavinį, atlieka šias funkcijas:
6.1. dalyvauja rengiant ir įgyvendinant teisės aktų nustatytas pažeidimų prevencijos priemones;
6.2. dalyvauja susitikimuose, pasitarimuose ir kituose renginiuose, kuriuose aptariami su Skyriaus kompetencija susiję klausimai;
6.3. pagal kompetenciją konsultuoja Agentūros ir kitų įstaigų darbuotojus, informacinių sistemų naudotojus ir tvarkytojus bei organizuoja informacinių sistemų tvarkytojų mokymus;
6.4. dalyvauja rengiant atsakymus į asmenų skundus, rengia atsakymus į asmenų prašymus Skyriaus kompetencijos klausimais;
6.5. dalyvauja rengiant ar rengia ataskaitas Skyriaus kompetencijos klausimais;
6.6. vykdo viešojo sektoriaus žmogiškųjų išteklių valdymo gerosios patirties sklaidą, panaudojant informacines ir komunikacines technologijas.
7. Skyrius pagal kompetenciją atlieka ir kitas teisės aktuose numatytas funkcijas.