2024-01-31

Atnaujintas Viešojo valdymo agentūros vizualinis identitetas

Siekiant didinti atpažįstamumą visuomenėje, sukurtas ir pradedamas naudoti naujas Viešojo valdymo agentūros (VVA) vizualinis identitetas. Šiandien darbuotojams, partneriams ir visuomenei pristatytas naujasis logotipas, spalvinė gama ir kiti identiteto elementai.

Pasak direktoriaus Artūro Paleko, buvo siekiama, kad naujasis identitetas atspindėtų tiek VVA, tiek viso viešojo sektoriaus transformaciją, būtų lengvai suprantamas ir atpažįstamas. Atnaujinimas pradėtas nuo rinkos analizės – išnagrinėta, kaip save pristato panašios organizacijos Lietuvoje ir užsienyje. „Atsinaujindami norime parodyti, kokia organizacija esame ir kokia siekiame tapti“, – sako A. Palekas.

Konsultacijų įmonės „The Critical“ sukurtas naujas, aukštyn banguojantis agentūros logotipas. Auganti jo dinamika simbolizuoja nuolatinį tobulėjimą bei viso viešojo sektoriaus progresą.

Identitetas taip pat apima pastelines ir ryškesnes spalvas, plonų linijų žaismingas iliustracijas ir kt. elementus. Jais siekiama perteikti patrauklios darbo planavimo bei organizavimo sistemos įspūdį, ją vaizduojant paprastai ir prieinamai, tačiau išlaikant subtilumą.

„Naujasis vizualinis identitetas kalba apie nekintančias VVA vertybes – aukštas kompetencijas, empatiją ir atvirumą. Šiuolaikiškas įvaizdis – tai ir įsipareigojimas laikytis šiuolaikiškų profesionalumo standartų. Pamačius logotipą, kuris mus lydės visur, šį įsipareigojimą bus lengva prisiminti“, – sako A. Palekas.